Carte d’Or Gelateria jégkrémeket vásároltam a Spar 13, kerület Váci út 34 sz. alatti boltjában. Már a boltban észrevettem, hogy bizonyos dobozokban úszkál a jégkrém. Kibontáskor derült ki, hogy a hazahozott jégkrémek is vissza lettek fagyasztva, kinézetük teljesen eltért a megszokottól.
Mielőtt "kiderűlne", hogy a vásárlás után történt a kiolvadás: mindössze kb. 7 percet töltött a 2 mélyhűtő (bolti és otthoni) között bevásárlótáskában a jégkrém. Ráadásul egy másik boltban vásárolt jégkrém is volt nálam - amit még 5 perccel korábban vásároltam egy másik boltban - ami nem olvadt fel.
Ebben a boltban a Carte d’Or Gelateria jégkrémek egy különálló hűtőben vannak a pénztárak mellett. Feltételezésem szerint ez a hűtő éjszaka nem működött, ezért volt olyan jégrkém ami kiolvadt és ami már visszafagyott.
A mélyhűtött termékek visszafagyasztása veszélyes - ezután már nem fogyasztható- és a vonatkozó élelmiszerbiztonsági szabályok sem teszik ezt lehetővé.
Ezek után jó ideig nem fogok ebben a bolban vásárolni.
(2018.05.02.08:28-APA03102027-1373/00057)
Reagált a SPAR ügyfélszolgálata "Bejegyzése kapcsán egyeztettünk a 189-es SPAR /1132 Budapest, Váci út 34./ áruházunkkal. Illetékes vezető kollégánktól azt az információt kaptuk, hogy jelzését követően leellenőrizték a fűtő hőfokát és az abban található termékeket is. Tájékoztatott továbbá, hogy szeretnék orvosolni a panaszt. Ezért arra kérjük, hogy fáradjon vissza az áruházba a jégkrémek vásárlását igazoló blokkal és ezen levélre hivatkozva keresse az ügyeletes vezetőt." Köszönjük a SPAR korrekt és kielégítő válaszát. A levélből az érdemi részt másoltuk be, a standard szöveget nem. Reméljük a jövőben az áruházaikban nagyobb figyelmet fordítanak a hűtött / mélyhűtött termékek tárolására. |